Seluar Muslimah Palazo Pua Kubu Sarawak

Hai semua… Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Ha kalini Alhamdulillah dapat lagi sponsor baru, raya sakan lah kak jenab taun ni… hehe.. Kalini nak kenalkan penaja baru kita pengusaha seluar palazo dari sarawak.. tu dia… jauh tu mai sini.. Ape bende seluar palazo ni.. macam seluar jeans ke. Seluar palazo ni seluar yang labuh dan sesuai utnuk muslimah yang ingin lebih mudah untuk pemakaian dan menutup aurat.. tu dia takyah jeans ketat dah.. seluar ni pun dan dah cantik dan unik. Labuh pun labuh dan tak jarang.

photo_2016-06-15_15-33-27.jpg

Sejuk hati abang haji, mak haji pakai ni kompom bang haji hari-hari tak kuar rumah.. hehe.. Kain nye pun sejuk tak tebal dan tidak berbulu.. Aa senang citer baguslah kualiti buatan sarawak ni.. Ha nak senang hubungi je terus pengusaha nya terus. Puan mizan 018-2705526. Harganya pula sangatlah berpatutan.. Tak mahal macam seluar jeans.. Hanya RM48 termasuk pos ke seluruh Malaysia. Kalau kat brunei dan singapore tu caj lain sikit ye.. hehe.

photo_2016-06-15_15-33-31.jpg

photo_2016-06-15_15-33-34.jpg

Ok lah mak aji. Ni pun dah petang nak bersiap-siap nak buat juadah berbuka puasa pulak. Ok semoga jumpe lagi. Wassalam.. Post ini ditaja oleh Pengusaha Palazo pua kumbu sarawak Puan mizan 018-2705526

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: