Seluar Muslimah Palazo Pua Kubu Sarawak

Hai semua… Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Ha kalini Alhamdulillah dapat lagi sponsor baru, raya sakan lah kak jenab taun ni… hehe.. Kalini nak kenalkan penaja baru kita pengusaha seluar palazo dari sarawak.. tu dia… jauh tu mai sini.. Ape bende seluar palazo ni.. macam seluar jeans ke. Seluar palazo ni seluar yang labuh dan sesuai … Continue reading

Rumah Kampung Nafas Baru

Assalamualaikum semua.. dan Salam sejahtera.. wahh.. dah tengah tahun dah kite. kejap je kan pejam celik pejam celik dah tengah tahun.. Dan selamat Ramadan… Dah puasa dah untuk 1437 Hijrah.. yang bab puasa ni mesti ramai nak cakap pejam celik pejam celik nape lambat lagi buke ni.. hehe.. jangan macamtu kak non.. Puasa mestilah ikhlas … Continue reading