Musim Kahwin…Musim Kad Kahwin Murah..

Hai semua..Assalamualaikum untuk yang muslim. ha cuti sekolah dah dekat dah..ape lagi meh la kite kahwin..hehe.suke-suke ajak anak dare orang kahwin. al maklumlah, time cuti sekolah ni lah orang semua sibuk buat kenduri perkahwinan..abihtu time lain mane sempat..sibuk koje je manjang. time ni semua sedare mare ade.leh ajak gotong royong masak same2 takyah pakai catering..lagi … Continue reading

Pokok Hidup Didalam Rumah

Hai semua..dan Assalamualaikum pada yang muslim. lame dah jugak tak postni. maklumlah koje2 untuk hidup..bukan hidup untuk koje2.. ok post nih nak borak pasai ape nak letak kat dalam umah kite nih. pokok plastik ke..pokok hidup ke.. ke takyah letak lagi senang. bukan ape. kang dah letak nak kene cucilah nak kene bersihkan lah..fuih..leceh jugak … Continue reading