Tasbih Mini Comel Sebagai Hadiah..

Assalamualaikum pada yang muslim dan salam sejahtera kepada semua… Amboiii melah.. bukan main bersopan pulak kalini…he…. almaklumlah… tengok lah tajuk tu timah… hehe… ok ni tengah happy ni sebab akhirnya berjaya jugak sponsor kawan buat kenduri… bukan sponsor semuanye… tapi dapatlah jugak sponsor hadiah nak bagi kat tetamu… oklah kan.. he… tulah ceritanya… haritu pikir2 … Continue reading

Almari Oh Almari…

Hai semua… Selamat tahun baru… diam tak diam dah 4 tahun dah blog ni mengganggu hidup korang…he…  diam tak diam jugak makin jarang jugak jengok blog ni..he… al maklumlah.. bz mencari rezeki di muka bumi ni. Tapi dalam bz tu sempat lah jugak harini luangkan masa nak bukak dan menaip kat blog nih. Oh lupe … Continue reading