Hias Cantik, Jimat Belanja..

Hai semua…dan assalamualaikum untuk yang muslim..haritu rasa macam sebulan lagi. ni dah tinggal berapa hari lagi je dah nak habis dah puasa. ha.. cakap pasal puasa ni korang puasa cukup tak..kalau yang kaum hawa tu oklah tak cukup. tapi ni yang kaum adam ni takkanlah uzur pulakkan..agak2lah kan..he.. apepun semoga ibadah kita di terima dan … Continue reading

Selamat Berpuasa Lagi..

salam semua..dan apa khabar..pejam celik pejam celik dah nak puasa dah balik. dan yang tak menyabor tu..dah nak raye dah kikte lagi ye.hmm..macam baru je bulan lepas berpuasa rasenye. Tulah die namanya masa sering meninggalkan kite. jangan sampai tinggal bas sudah lah ye. Takpun tetinggal waktu smyg lagi lah parah..dan dalam pada masa yang sama … Continue reading