Doa Harian Untuk Amalan..

Hai semua..Assalamualaikum untuk yang muslim dan salam sejahtera pada semua.. Bulan lepas bz bebeno sampai taksempat bukak blog nih.. Alhamdulillah masih dapat jugak nak update walau sekangkang kera je yang sempat post.. Oklah.. nak citer perabot dah citer, nak citer cat dah citer, nak citer tajuk baru bahan takde lagi..so kalini ape kate kite citer pasal bende yang kite kene buat sebelum kite mulakan apa2 pun pekerjaan atau perbuatan seharian..

Senang citer sebelum buat apapun kite henddak berdoa dulu..baru kerja yang kita buat tu senang dan berjalan lancar mudah-mudahan… Jadi kat sini saya berikan sikit antara doa2 yang boleh kita amalkan seharian…

Doa-Dhuha-1 DoaToilet DoaVehicle DOA MEMAKAI PAKAIAN DoaCermin

Tak banyak pun..skit jer..nnti ada masa bagi lagi.. so rajin2lah amalkan untuk kesejahteraan semua.. ok jumpe lagi..bye.. Wassalam…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: