SELAMAT HARI RAYA!!

Assalamualaikum untuk semua muslim..post ni sebenarnya taksempat nak buat pasai nak balik kg. dah nih..kang takpasal2 sangkut kat jem n buke kat krete je plak..oklah pada pembaca2 dan pengkritik2 blog rumahteresku aku ucapkan Selamat Hari Raya MAAF ZAHIR DAN BATIN.. (bagi besar skit)..semoga hari raya ini memberi kita keberkatan atas ujian yang telah kita laksanakan selama sebulan dalam bulan ramadhan yang lepas..semoga berbahagia juga bersama senak saudara dan keluarga di kg. halaman..dan yang penting.. datang umah orang tu buat macam tetamu jangan dok tengok2 apa yang tak kene ngan umah jiran tu..ha..mulut kene jage yang oenting kang tak pasai2 elok hari bermaaf maafan jadi hari perang dunia ketiga plak.ok..blah dulu..hati2 memandu..SELAMAT HARI RAYA..wassalam.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: